Trött

redan... jag skulle kunna lägga mig och sova ett par timmar, men eftersom det är full rulle på lillan är det naturligtvis helt omöjligt.

Jag måste få sova!

Kollar status på Islandspaketen och på paketet från Panduro, men inget har hänt med dem.

Jag tror att paketet från Panduro redan ligger hör på Konsum...

Här är din försändelse:

10 okt kl 11:59

Ånge, Försändelsen har sorterats     
Det har aldrig hänt att paketet inte varit på utlämningsstället dagen efter det sorterats i Ånge....


Islandspaketen

Här är din försändelse:

11 okt kl 13:46

ICA Kvantum Piteå, Posten har tagit emot försändelsen     
De ligger alltså kvar där fortfarande....  

Irriterande när det inte funkar som det ska! 

Kommentarer
Postat av: Cilia

Tänk att de inte kan få nån ordning på det där....

2008-10-13 @ 14:14:20
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0