Dålig dag

Jag har mått ganska bra i sommar, men senaste veckorna har jag känt mig segare än vanligt och framför allt mer orkeslös. Det är jobbigt att cykla även om jag inte har cykelkärran bakom.

Nu idag kunde jag inte öppna syltburken - det var längesedan jag inte kunde göra det sist.
Tung dag kommer det att bli iallafall. Cykla till dagis, cykla till AF, cykla till dagis och hem - blir säkert över två mil cykling idag. Motion är bra säger doktorn, för det finns ju inget fel på mig - jag är friskare än man kan bli *s*.

Alla nivåer är bra! Till och med blodfetterna var mycket bra. Jag är i toppform om man ska tro proverna så det är väl bara att gratulera, jag undrar ibland hur de som inte är friska känner sig. Hur ont och tungt ska inte de ha det när jag vet hur ont jag har - jag som bevisligen är fullt frisk.

Nej, nu ska jag påbörja dagens motionspass!

30 minuters fysisk aktivitet dagligen var det väl.... idag blir det minst 120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0