Hela datorskåpet är rensat!

Allt på jakt efter intyg/betyg på att jag studerat resp. arbetat.

Hittade jag något?

Ja, jag hittade ett pappar på att jag blev uppsagd från Personal Care - det innebär naturligtvis att jag arbetat där *s* undrar om det räcker?!

Jag hittade också ett intyg på att jag arbetat för Frösunda Assistans några månader 1997. Wow - då är det iallafall bekräftat att jag arbetat som personlig assistent!

Jag har inte den blekaste aning om var jag ska kunna hitta något av de andra papprena, men jag måste ju leta vidare. Har ju 10 minuter på mig innan jag måste dra till dagis!

Uppdatering 10 minuter senare:

Jag har hittat papper från Personal care att jag jobbat 2003, papper från Piteå kommun att jag anställdes 1999 och jobbadar fortfarande (det var dock för några år sedan) och betyg från usk-utbildningen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0