Tisdag!

Solen skiner och det är skönt ute om man hittare en trevlig plast i solen, men jag sitter inne vid köksbordet och försöker få ordning på mig själv.

Har skickat iväg ansökningar till 4 jobb nu - d.v.s. alla arbeten i kommunen som jag inte sökt och som jag har kvalifikationer för.

Det västa är att jag måste leta reda på arbetsgivarintyg och intyg på utbildningar också innan jag ska på AF imorgon. Jag betvivlar starkt att jag kommer att hitta något, men man måste ju försöka iallafall.

På tisdag kommer snickaren hit för att påbörja fönsterbyte - så resten av veckan är räddad!

I eftermiddag ska lillan på BVC för kontrollbesiktning.

Imorgon ska jag på AF och förbi farmor för att lämna inbjudningskort till dopet. Sedan borde jag åka en sväng till mormor och morfar också och försäkra mig om att mormor kan jobba på lördag.

Torsdag blir en heldag på IKEA med papsen, Cilia och lillan - det ska bli riktigt trevligt - men vi börjar vara stammisar på stället känns det som.

Fredag blir det att lägga sista handen vid lotteriet + att ordna till i tvättstugan som för oviss framtid kommer att vara vårt badrum! Lördag är det cup hela dagen och fest på kvällen och på söndag ska jag bära ner blommor, plocka ner gardiner o.s.v.

Det är tur man inte arbetar mer än 25%!

Kommentarer
Postat av: mamma

Carola

säj till så hjälper jag dej,, det vet du

Älskade dotter

2008-09-16 @ 13:26:23
Postat av: Cilia

De skötte sig nästan på AF för mig idag...undrens tid!



Jag måste också till mormor & morfar...och till farmor. Man kanske borde hänga på?



Om inte annat så ses vi på torsdag. :)

2008-09-16 @ 16:59:43
URL: http://devinlind.livejournal.com
Postat av: Farmor Lisbeth

Ska MORMOR jobba på lördag? Visst börjar hon vara så gammal att hon slipper jobba? Undrar vems mormor du menar? Om du menade din Farmor så...........?

2008-09-16 @ 18:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0