Det tar sig sa mordbrännaren!

Bara några saker kvar  att göra nu, bara jag hittar sysakerna  så kommer det ju säkert att gå!
Även om jag inte skulle hinna något mer så är jag trots allt  väldigt nöjd!
Nu ska jag göra klart i tvättstugan iallafall - någon annan får fixa vardagsrummet (för någon harredan påbörjat arbetet)

1. Plocka undan i vardagsrummet
2. Baka kolakakor
3. Baka bullar
4. Baka muffins

5. Sy upp gardinerna som hänger för klädkammaringången
6. Städa och göra klart i  gästrummet
7. Vattna blommorna
8. Ta  bort vinterkläderna
9. Tvätta
10. Hänga  tvätt
11. Städa tvättstugan
12. Bädda
13. Städa köket
14. Torka fönster i köket 
15. Torka fönster i gästrummet
16. Ta upp symaskinen
17. Lägga in tyger på hyllor uppe
18. Fixa vinterskorna inför förvaring och ställa undan alla vinterskor

19. Tvätta mer
20. Hänga tvätt

21. Plocka ur diskmaskinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0