Hmmm, det blir bara mer och mer på listan....

Trots att jag faktiskt kommit en bit på vägen så känns det ganska tröstlöst när listan bara blir längre och längre.
Jag har fortfarande inte hittat igen sakerna till symaskinen! Jag har ingen aning om var mer jag ska leta heller, jag  ska ge det en chans till och sedan struntar jag i den biten och gör klart i köket istället!


1. Plocka undan i vardagsrummet
2. Baka kolakakor
3. Baka bullar
4. Baka muffins

5. Sy upp gardinerna som hänger för klädkammaringången
6. Städa och göra klart i  gästrummet
7. Vattna blommorna
8. Ta  bort vinterkläderna
9. Tvätta
10. Hänga  tvätt
11. Städa tvättstugan
12. Bädda
13. Städa köket
14. Torka fönster i köket 
15. Torka fönster i gästrummet
16. Ta upp symaskinen
17. Lägga in tyger på hyllor uppe
18. Fixa vinterskorna inför förvaring och ställa undan alla vinterskor

19. Tvätta mer
20. Hänga tvätt

21. Plocka ur diskmaskinen

Kommentarer
Postat av: Nattis

bra jobbat tycker jag! Räcker det inte nu?

2009-04-28 @ 16:00:09
URL: http://moveahead.blogg.se/
Postat av: Kathrinea

jag är också mästare på att skriva listor xD blir liksom mycket roligare att göra saker om man kan stryka dem från listan sen när man är klar. men ja som du sa listan blir alltid bara längre och längre så man blir aldrig klar :P

2009-04-28 @ 16:00:53
URL: http://kathrinea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0