Jag är klar!

Jag klarade det! Fast jag fuskade och sydde gardinerna med en annan tråd än vit.....och vardagsrummet skulle kunna  vara lite bättre, men nu  hger  jag  upp för idag!

1. Plocka undan i vardagsrummet
2. Baka kolakakor
3. Baka bullar
4. Baka muffins

5. Sy upp gardinerna som hänger för klädkammaringången
6. Städa och göra klart i  gästrummet
7. Vattna blommorna
8. Ta  bort vinterkläderna
9. Tvätta
10. Hänga  tvätt
11. Städa tvättstugan
12. Bädda
13. Städa köket
14. Torka fönster i köket 
15. Torka fönster i gästrummet
16. Ta upp symaskinen
17. Lägga in tyger på hyllor uppe
18. Fixa vinterskorna inför förvaring och ställa undan alla vinterskor

19. Tvätta mer
20. Hänga tvätt

21. Plocka ur diskmaskinen

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var flitigt!

2009-04-28 @ 21:31:24
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Iza

Oh lord :O Låter som att du haft en dag då du minst sagt haft fullt upp! Men då borde man iaf bli trött med gott samvete :D

2009-04-29 @ 13:44:06
URL: http://izalinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0