Ännu en solig dag!

Ja, solen skiner från en klarblå himmel och jag och lillan ska försöka få saker att bli gjorda innan det är dags att åka till dagis respektive arbete.

Det var roligt att komma tillbaka och jobba även om det var en MYCKET lugn kväll på grund av stesolidintag hos brukaren. Trots allt är det tröttsamt att jobba till 22 det måste jag erkänna.

Det är lite jobbigt att växla mellan olika rutiner dock - för allt är helt olika på de två ställena, men det ska nog ordna till sig.

Efter två kvällar till ska det nog sitta ganska bra även dessa rutiner om jag känner mig själv rätt!

Vad vi hittar på resten av veckan vet jag inte, men det vore trevligt med något - kanske åker jag och lillan på IKEA på egen hand, men vi får se.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Cilia

Du får nog ordning rätt fort. :)



IKEA låter kul - måste försöka ta mig dit nån gång.



2009-08-25 @ 11:09:19
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0