Helg!

Gårdagen spenderade jag och lillan på IKEA och handlade lite smått och gott.

Inget att montera ihop förutom en klädhängare - så den biten måste förbättras till nästa resa....

Ungarna gör mig galen och jag har inte ork att mer än kliva upp på dagarna, men det är väl så det är.

Jag är lotteriansvarig för äldsta tjejena fotbollscup nästa helg och har börjat fixa med vinstlistan - den kommer som vanligt att vara full med priser. Nytt för i år är ett lotteri med en gummibåt som föstapris!

Så alla som har vägarna förbi Öjebyn nästa lördag - passa på att kika in på Gotisvallen och köpa lotter - förutom mängder av gott fika och grillade hamburgare förstås!

Själv lutar det år att vi drar till stugan nästa vecka om allt går som planerat - men inget är bestämt till 100%.

Jag jobbar måndag och tisdag - så vi kan inte åka i början av veckan. Jag vill så hemskt gärna komma bort ett tag och VILA

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

gummibåt som första pris? låter ganska kul, lite udda men fun! ^^

2009-08-28 @ 21:11:18
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Penny

Hej



Har kommit förbi här några gånger och denna gång vill jag säga att jag har en tävling där du kan vinna en gratis bloggdesign, något för dig?



Ha det gott

2009-09-01 @ 08:10:29
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Ronny

Hej! Surfar runt på mer-Trafik och stannar till här och tar en titt. Ha det gott.

2009-09-04 @ 02:27:03
URL: http://metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0