2 december

Jag och lillan har just kommit hem från Margretelund där lillan haft luciatåg tillsammans med minikören. De skötte sig alldeles utmärkt.

Vi hann se julkalendern på TV också när vi kom hem och jag gillar den, den är betydligt bättre än den som var ifjol.

Idag har jag varit en sväng på stan med mamma för att köpa julklappar, naturligtvis så hittade jag inget :-(


Johan är fortfarande inte riktigt frisk.

Dagens bästa är iallafall att min vän fått beskedet att den inflammatoriska bröstcancer hon har inte har spridit sig - så nu blir det bebis för dem på fredag och sedan börjar behandlingen några dagar efter snittet.

Inlägg med kalenderinnehållet kommer så snart jag fixat över bilderna från kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0