Fredagspyssel

Eftersom Buketten här i stan hade medlemsrea i onsdags så passade jag på att köpa lite blommor inför julen.

Egentligen skulle det ha fått vänta till helgen innan jul, men nu fich det bli som det blev.

Så jag och den äldsta och yngsta har gjort blomsteruppsättningar i eftermiddag. Deras är inte klara utan det kommer mer saker till dem i advenskalenderpaketen framöver.

Jag fick iallafall ihop 4 olika uppsättningar (ja, eller de är ju rätt lika. Hyacinterna har inte bekänt färg ännu, men jag förväntar mig att de ska vara vita.


Krukan hittade jag på Kupan för många veckor sedan. Kostande 5:- så det var lagom mycket.


Denna "kruka" i par med en större likadan hittade jag på Dollarstore, jag har en till uppsättning i samma stil, men med två hyacinter och grön murgröna i den.


Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag borde fara på Kupan också. Smart.

2009-12-11 @ 15:48:00
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Monkan

Jag önskar jag tålde julblommor jag me =( Det är så fint!!

2009-12-11 @ 21:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0