Fortfarande kyligt

men strålande sol. Tyvärr känner man inte för att vara ute trots det vackra vädret.

Vi får se om vi går ut en sväng senare jag och lillan iallafall, det behöver ju inte bli flera timmar, men lite frisk luft och solsken skulle vi naturligtvis bara må gott av!

Sedan ska väl stortjejerna hämtas också - vi måste nog ta en sväng och handla också idag - för nu börjar det gapa tomt i kyl och skafferi igen. Frukt har vi inte haft hemma på många dagar.

Jag måste sätta mig och kolla vad som är billigt just nu så jag kan köpa in basvaror som saknas.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag har rullat till och från Regnbågen på förmiddagen idag. Och så var jag på Kvantum igår. Och snart ska jag jobba.



Visst låter det hurtigt?

2009-02-13 @ 11:15:44
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0