Ny vecka och nya tag!

I går började jag fotografera kläder som ska läggas ut på Tradera - jag har tagit hem Powerlister så jag kan lägga in nått plagg då och då och ändå få samma sluttid på allt och det känns skönt.

Det trista i kråksången är tat jag på min inloggning på denna dator inte har något bildbehandlingsprogram, men jag får fixa det så att jag kan lägga till bilder sedan. Det är trots allt auktionsbeskrivningarna som tar tid att göra.

Jag har börjar så smått med ytterkläder för kommande säsong och några plagg som inte sorterats in i sina storlekskartonger - hela 19 stycken blev det. Jag har kommit så långt att jag fotograferat dessa samt alla kläder i från 74 upp till 92 och det känns iallafall som en bit på vägen.

Målet för dagen är att skriva auktionsbeskrivningar på alla dessa plagg, även om fotografierna kommer senare - eftersom auktionerna inte kommer läggas upp förrän jag är klar med allt så spelar det ju ingen roll så länge jag kan komma ihåg vilken bild som hör till vilken beskrivning.

Veckan kommer således att vara fylld av kläder och ingen skulle bli gladare än jag om jag blev av med mycket av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0