Snöbilder

Just nu skiner solen och snöandet har avtagit - nästan iallafall - några små flingor singlar ner, men det är så lite att det knappt märks.

Om meterologerna håller vad de lovat så kommer det mer snö redan i morgon och det kunde jag faktiskt vara utan. Det börjar nämligen bli ont om plats att stoppa snön nu!





Hon är iallafall 1 meter lång - så ni får en uppfattning om hur mycket snö det är!



En sista sopning av bron innan vi går in!

Trots allt - det är vackert med vinter och snö - speciellt när solen skiner!




Kommentarer
Postat av: Cilia

Det ser onekligen väldigt mysigt ut...bara jag slipper vara ute!



Och jag vet att det snart kommer att säga svisch så har alla ungarna växt om mig....

2009-02-12 @ 17:22:11
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0