Traderandet fortsätter

med att fotografera och lägga upp auktioner i Powerlister - har just nu passerat 100 auktioner och det ser ut att bli iallafall 150 auktioner!

Många av auktionerna har utropspris 2:- eller 5:- och det är MYCKET kläder som ska bort. Jag har ärligt talat inte sparat ett enda plagg i storlekarna upp till och med 104 annat än det lillan har i sin garderob. Det finns enbart två lådor kläder kvar i matkällaren som jag inte tänkt sälja iväg - den ena i 122/128 och den andra i 152 -> som stora tjejen ska ha sen.

Det känns faktiskt ganska skönt att göra sig av med allt - för varför ska det stå där och samla damm och ta upp en massa utrymme egentligen. Jag tror Johan är imponerad av att jag verkligen inte sparat en enda pryl! Det enda som kommer att vara kvar är en del babysängkläder som jag haft när jag var liten och som mamma haft. Det är väl det jag inte kan göra mig av med iallafall inte just nu.

Jag skulle tro att det iallafall är 5 flyttkartonger med kläder som försvinner! Det som inte blir sålt kommer jag att skeppa till Röda Korset. När jag är klar med kläderna (förhoppningsvis idag) så ska jag ta itu med att rensa ut i gillestugan så att byggandet kan påbörjas. Jag hade inte en tanke på att det skulle kunna ske innan sommaren *hehe*.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Shit vad du hinner. Jag har också funderat på att sälja lite grejer på blocket men det blir liksom aldrig av...

Lycka till med försäljningen!

2009-02-26 @ 13:12:44
URL: http://livetsommest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0