Äntligen fredag!

I går hände nått som jag hoppats inte skulle handa på iallafall ett par år - vår tvättmaskin gav upp och eftersom vi redan beslutat oss för att köpa en frysbox och byta ut den lilla box och vårt lilla frysskåp så läggs ytterligare en kostnad till utgifterna. Denna månad innehåller naturligtvis också betalningar på lånen. 

Jag har slut A-kassedagar och vet verkligen inte om jag orkar med nån aktivitet inom aktivitetsgarantin, men eftersom jag är fullt frisk (de hittar inget galet med mig) är det liksom moment 22.

Jag antar att det får bli till att lägga ut en massa på Blocket - eller ha Loppis - det sist nämnda vore kanske det bästa.

Nu ska jag få lillan att klä på sig så vi kan åka och handla - det börjag gapa tomt på hyllorna här hemma i alla fall i matväg.



 

Kommentarer
Postat av: Cilia

Jag skulle också behöva ha loppis...men när ska jag idas?

2009-01-25 @ 22:24:06
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0