Jag blir visst aldrig klar

Lillan slocknade vid 14 och sover än....  så inte har det blivit av att handla. Dammsugningen är gjord i stort iallafall, men det är så tradigt att aldrig få riktigt fint.

Jag måste handla innan vi kan äta middag, så jag måste snart ge mig av och handla trots att hon sover - inköp av present är inte heller gjort - av samma orsak naturligtvis.

Nu har ytterligare en vecka gått och jag kan ju inte påstå att den gjort någon större skillnad i alla fall inte i positiv riktning - snarare åt andra hållet, men det är väl sånt livet är.

Kommentarer
Postat av: Diana

Så fin blogg du har!! =) Var gärna med i min tävling - vinn lyxig överraskning! Kram// Diana

2009-01-25 @ 00:43:01
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Loooo

Hej, vinnaren är dragen. Tyvärr vann inte du, men jag lovar det kommer att kmma flera chanser!

2009-01-25 @ 22:36:47
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0