Så var det fredag igen då!

Jag jobbar i helgen.....  önskar att jag kunde få sova bättre om nätterna, för det är jobbigt att sova lite och jobba mycket.

Lillan är förkyld.... 



Hon cyklar på som bara den iallafall!  Det dröjde innan det kom, men äntligen kan hon cykla.

Vi försökte städa lite igår, men det är så segt när inte alla hjälper till....

Idag har vi inte gjort många knop, jag har passat på att tävla lite eftersom det har varit dåligt på den fronten på senaste tiden.

Nu ska jag hänga tvätt och köra igång ytterligare en omgång (och då har jag tomma tvättkorgar!!!!).

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej! Kul att du vill vara med i min tävling! Lycka till!



Kram Anki

2009-07-03 @ 13:23:34
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: mamma

väntar på bilder från stenträdgården

2009-07-03 @ 21:43:47
Postat av: ♥ Jempajenny - tävling i bloggen just nu

Kul att du är med och tävlar! Lycka till!

2009-07-04 @ 08:11:54
URL: http://jempajenny.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0