Solen skiner

från en klarblå himmel och det är dags att kasta i sig lite frukost och sedan svinga sig upp på stålhästen och trampa till jobbet.

Trädgården sjuder av liv!

En mångs fågelungar av diverse sorter har lämnat sina bon och dammen drar till sig många fåglar som vill dricka och bada sig. Grodynglen har börjat tappa sina svansar och hoppar så smått omkring - tur att jag klippt gräset i förrgår :-)

Jag hoppas att vi kan spendera mycket tid utomhus idag när det är så vackert väder.


Ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: Cilia

Det där lät väldigt positivt.... Själv stressar jag och undrar hur mycket jag har glömt....



Ha det bäst!

2009-07-19 @ 08:43:47
URL: http://dq.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Vad kul att du vill vara med och tävla, jag drar en vinnare ikväll :-)

2009-07-19 @ 15:41:41
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Monkan

Så mysigt med grodor!!

2009-07-19 @ 21:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0