Då var det lördag då!

Kroppen är så trött och vill inte riktigt fungera som den ska. Efter några månader utan större problem med lederna har det nu slagit till igen, precis lagom till jag ska börja jobba.

Jag hoppas att det inte blir så långvarigt,det värsta är ju trots allt att jag blir så fruktansvärt trött under mina skov - så sommaren kommer väl att bestå av jobba och sova, jobba och sova.

När jag gick och lade mig igår var det 4 grader ute.... nu är det väl runt 7, så jag tror att jag hoppar över att cykla idag även om solen skiner - jag får försöka övertyga Johan att köra mig till jobbet idag (och hämta mig förstås)

Hoppas att ni alla får en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad tråkigt med ledvärk :S Hoppas det vänder till det bättre!



Trevlig helg!



PS! Ny tävling hos mig: http://uj76.blogspot.com/2009/06/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html Ds

2009-06-06 @ 12:03:48
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0