Jag är så trött!

Förlamande trötthet och jag tar mig inte för något. Har pysslat på lite ute i trädgården med att flytta de lupiner i barnkammaren som bekännt färg. Tre var lila och fick flytta till skogen, men en var faktiskt rosa! Det betyder att en av så där 15 stycken som jag frösått från rosa, röda, vita och gula lupiner lyckades bli en annan färg än lila!

Har hunnit med att iallafall påbörja att gräva runt växthuset och har klippt gräsmattan - gräsklippen har jag använt till att täcka i potatislandet.


Sedan så sjungs det i ett och lever om utan bara 17 - ingen gör något här hemma - jag är LESS! och det är bara andra dagen av sommarlovet.

Kommentarer
Postat av: maria

Jätte bra och intressant blogg (:

2009-06-17 @ 00:17:06
URL: http://marrajjaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Har en tävling på min blogg där du kan vinna ett läppglans & ett armband. =)

Var med och tävla du också:

http://millahoman.blogg.se/2009/june/tavling-1.html

2009-06-17 @ 02:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0