Lördagkväll

Kom  hem från jobbet, hängde tvätt, plockade in i diskmaskinen och körde igång den och plockadeur den  rena disken.

Har även hunnit med att ta ihop den rena tvätten, göra matlåda för morgondagen och köpa lördagsgodis.

Nu vill jag baragå och lägga mig! Tyvärr kommer jag ju inte att jobba bara 6 h hädanefter (även om det blir 6 h även imorgon. Jag tror att det blir tungt att jobba 12 h pass, men föredrar att ha fler lediga dagar iallafall.

Johan är i Rosvik och kör  radiostyrd bil.....

Kommentarer
Postat av: Monkan

Neee sover inte bara, men ofta hihi=) Ska uppdatera så fort orken finner sej igen. Jag har ju som fastnat på facebook=) Där tar det tid....

2009-06-06 @ 21:29:15
Postat av: Pysen73

Hej!

Nu har vi haft dragning i tävlingen om de tre berlockerna från pysselgrottan inne på "Livet på Citronodlingen".

Kika in för att se om du har vunnit! ;o)

Hälsningar Pysen/Helena

2009-06-07 @ 07:57:35
URL: http://pysen73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0