Redan ny dag!

Jag förstår inte vart nätterna tar vägen? Jag kliver upp och så kliver jag upp igen - det känns verkligen inte som om det är en massa tid där i mellan. Idag är det dagis för lillan och paketinlämning för mig - det är både en hög paket som ska till DHL - där jag ska efterlysa ett paket också...

Sedan ska jag köpa frimärken och posta alla postpaket också - vilket är en hel del! Sedan måste jag in på banken och låsa upp bankdosan eftersom en liten typ blockerat den IGEN! Tur i oturen att det ändå går att logga in så pass att jag kan se vem som betalt!

Nu är det bara grejerna till postgirot som saknasoch de lär ju inte komma förrän nästa vecka :(.

På agendan innan alla vaknat är att packa det som hinns när jag får vara ifred....


Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Hej, du har fullt upp du:) Har pratat med sonen min, om att prata med dotra din:D Men han är för feg:) Lite halv jobbigt just nu för han med tjejer:) Så om vi ska få dom ut på en runda på skidor får jag och du dra i gång det och boka tid och plats.Han vill åka med hon,men törs it prata med hon:) Hoppas du får en bra dag i solen i dag:)

2009-03-17 @ 08:54:34
URL: http://vorstehfnatt.blogg.se/
Postat av: fia

Nu har jag ytterligare en bloggtävling hos mig, Det är jättelätt att medverka i tävlingen, välkommen att delta!

www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

2009-03-17 @ 10:35:57
URL: http://www.metrobloggen.se/FiaOfSweden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0