Det går sakta framåt

Några  kartonger till är rensade - en del går till soptippen, en  del går till Loppislådorna. Vi skulle kunna ha  en egen loppis här hemma - det skulle vara enklare egentligen.... men det skulle vara svårt  att få folk att hitta hit för att  köpa.

Nu blir det iallafall en loppissväng i sommar och det som  vi blir av med blir vi av med -  resten får gå till  kupan  (om  jag inte sparar några  plagg  till barnen att ha kvar tills de får barn(om de får barn), men jag vet inte.

Det måste iallafall ha  blivit färre kartonger nere och det är ju det som  är det viktiga!

Nu åker Johan en sväng till soptippen igen  för att lämna av  lite mer skräp! Det måste ju bli mindre....

Nu ska  jag ta  och städa i min garderob också!

Ha  det gott

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Tack för att du håller koll. Måste vara någon bugg i bloggen, ser att jag har fått mail om att jag fått kommentarer till just det inlägget, men jag kan inte hitta dem här. Det är kanske 10 st totalt som anmält sig. Ska lägga upp inlägget på nytt så fler ser det. =)



Tack tack!

2009-05-27 @ 12:44:02
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Katta

SV: Nej har inte hunnit, har varit hos min älskling och sen har jag väntat på pengar.Skickar den idag. Ursäkta dröjsmålet..

Hoppas du är med och tävlar i min nya tävling med..

2009-05-27 @ 12:53:30
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha
Postat av: Kaosets Gudinna

Ahh, tack för hjälpen!! Det var en kommentar till som var missad där. =) TACK!

2009-05-27 @ 13:35:12
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0