Härliga måndag!

Solen skiner och fåglarna kvittrar :-)

Jag ska ta och ta tag i den där bänken för att förhoppningsvis bli klar med den idag. I veckan ska alla pallkragar vara klara för plantering (+ den där bänken). Jag ska plantera hjärtbergenia runt resten av dammen och ansa alla rosor. Hinner jag ska jag rensa ur träd och buskar också, men det får vi se om jag hinner med.

Det är så härligt med vår!

Bankbesök med mormor står på agendan eftersom hon sålt stugan ifjol (hon har fått uppskov med deklarationen), sedan är det ridning idag och den stora har fotbollsträning borta på Heden.... dit är det långt, men det ska väl lösa sig iallafall.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sugarrush

ok lycka till! :D

haft en bra dag hittills? kram :)

2009-05-12 @ 11:17:02
URL: http://www.metrobloggen.se/sugarrush
Postat av: Tess trött tokig morsa

Vinnaren av blå elefant presenterades i bloggen igår..

kika in om du glömt kolla vem som vann, vem vet kanske du hade turen... om inte, så har jag 2 Grymma tävlingar som du inte får missa

ha det toppen



kram

2009-05-12 @ 17:48:51
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0