Härliga, soliga torsdag

Johan är och besiktar bilen (håll tummarna för att den går igenom!), lillan sover - hon har varit vaken mellan 4 och 6 i morse så jag är riktigt seg.

Idag ska jag ut en sväng till stugan för att fotografera möbler som ska ut på Blocket - jag ska även hämta hem en ny kökslampa och en skåp och kanske lite annat smått och gott också.
Kanske tar jag en tur och fixar några vattenväster också - vore kul att få mer kabbeleka till dammen!

Det blir ett fantastiskt väder idag och de närmsta dagarna verkar det som = helt underbart!

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Cilia

Se om ni hittar tavlorna jag är intresserad av!

2009-05-14 @ 11:12:28
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0