Hemma från stugan

och det blev inte allt för mycket som följde med hem...
Först en hög med kökshanddukar, några med monogram, men de flesta utan.


Påslakan i grönt och två bruna örngott


Denna söta nåldyna med plats för sytråd (kolla den gamla rullen...)


Ett syskrin och två fingerborgar

Tog hem två omgångar strumpstickor också, men det är ju liksom inget att visa upp!

Jag ska i väg och hämta två gamla skåp någon annan dag - det råkade bli ett extra ....
Jag har en stor gammal skottkärra i trä också som ska hämtas - det kommer att bli så bra så ute i trädgården i sommar!

Kommentarer
Postat av: Katta

Jag tror att du vill kika in på min blogg...

Kommentera sedan..

2009-05-15 @ 20:00:17
URL: http://www.metrobloggen.se/gaysha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0