Sköna söndag!

Solen skiner och fåglarna kvittrar!
Dagen igår utvecklades till det bättre! Jag hann med en massa saker och tillbringade stor del av tiden utomhus. Jag fick igång ena dammpumpen så nu rinner det vatten i fåran - jag rensade fåran från löv också - just nu pågår en del fixning runt dammen - det måste ju utvecklas lite!
Dagen kommer att innehålla trädgårdsarbete - nu är det dags för frukost!

Jag återkommer säkert under dagen.

Ha en trevlig söndag!

Det är trevligt att så många tittar in på min blogg!

Vid 1000 besökare sedan 7/4 kommer jag att ha en liten tävling!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag väntar på blombilderna :)

2009-05-03 @ 18:51:46
URL: http://livetsommest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0