Då blir det fredagsmys

Snöflingorna faller utanför fönstret och jag sitter med en kopp kaffe och inväntar att det ska bli dags att ta sitt pick och pack och gå till badhuset. Jo, du läste rätt - det blir att gå dit och hem idag om vi inte har så tur att Johan kan sluta lite tidigare - för bada i 3 timmar - det känns inte riktigt roligt!

Det är blött och slaskigt ute eftersom det inte är tillräckligt kallt för att snön ska klara av att fortsätta att vara snö. Jag hoppas att det snart blir så - för snön gör underverk med att göra allt iallafall lite ljusare.

Efter badet blir det middag - tacogratäng som vanligt på fredager (ska komma ihåg att plocka upp köttfärsen innan vi går).

Det bäste med att städa på torsdagar är att det faktiskt är fint hemma när fredagen kommer!

Nu ska jag ta en sväng i huset och plocka lite innan vi ska gå - ha en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ah, skoj att jag hamnade på just din blogg! ;-) Sitter och slösurfar lite genom "Mer-Trafik" och då kom din sida upp! Låter mysigare med snöflingor som faller där utanför fönstret än detta tråkiga regnande vi har här!

2009-11-07 @ 09:51:51
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0