Då var det visst onsdag

Jag är så trött, så trött - det är väldigt längesedan jag kände mig så sliten som jag gör nu och det beror ju knappast på att jag har jobbat för mycket senaste tiden.

Visst är det stressande att inteveta om telefonen ska ringa 6 på morgonen (det gör den sällan, men den KAN ju ringa och således är hjärnan inställd på att telefonen kan ringa så jag slappnar inte av speciellt bra på nätterna.

Jag fick iväg julklappsswappen igår och ytterligare ett paket och det känns skönt. Lite mindre att tänka på iallafall.

Jag lyckades putsa alla fönster utom i det fd vardagsrummet och hänga upp gardiner - så nu är det iallafall inte så mycket kvar när det gäller den biten. Däremot måste det fixas på altanen IGEN och en tur till soptippen IGEN.

Jobbar idag - ett eftermiddagspass - d.v.s. 15-21.15 och det känns segt. Mest för att det är mörkt när jag cyklar dit och ännu mörkare när jag cyklar hem + att det är blött och regningt. Nu ska jag ta tag i fönterputsning och gardinupphängning så jag har klarat av iallafall den biten idag.

Imorgon är det kastrering av katten och storstädning som gäller + att sotaren kommer och hälsar på!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0