Fredag!

Det går framåt här hemma!  Det som tidigare varit vardagsrum börjar få sitt rätta utseende och det flyttas möbler och pysslas på lite.

Annars är det väl som vanligt - en massa småsaker som ska fixas med. Ungarnas adventskalendrar t.ex. Det är fortfarande ett antal påsar att vika - Lillans är klara - det saknas bara saker till ett par av dem - men jag vet vad jag ska lägga i dem så det är inte så farligt.

Annars är det trögt på julklappsfronten - jag vet inte vad jag ska önska mig och jag vet inte vad jag ska köpa till alla - tyvärr har jag kvar att köpa till de flesta och det är verkligen inte enkelt!

Ska försöka fixa min önskelista i dag....


Vi ska åka till badhuset i eftermiddag iallafall och det blir skönt!

Ha en toppendag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0