Ja, då var det måndag igen!

Och tro det eller ej - det har äntligen börjat snöa!

Ännu har det naturligtvis inte kommit några mängder att tala om, men det är iallafall vitt på marken och det är enligt mig det enda som är nödvändigt!

I morse var jag och lillan på julspel i kyrkan (inte alls samma klass på julspelet som skolbarnen får gå på) och sedan så har jag spenderat förmiddagen med att tvätta - så nu är det tomt i tvättkorgarna för en liten stund iallafall.

Idag hade jag tänkt hinna och handla ett par julklappar och köpa saffran iallafall för i helgen börjar julbaket - pepparkakor och ett par småkakor till hade jag tänkt hinna med iallafall. Nästa helg blir det lussekatter. Tack och lov att ungarna iallafall vill baka lite av det annars vet jag inte hur jag skulle hinna.  ELler hinna och hinna - det är klart att jag hinner med, bara det går att planera in.

Nu ska jag ta tag i lite småsaker innan jag ska dra iväg och handla lite - Johan är sjuk så lillan får allt stanna hemma!

Ha en toppendag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0