Nu äntligen

har jag rensat ur hela gången utanför matkällaren. Nu återstår det egentliga arbetet... att gå igenom alla kartonger som står i rummet innanför och packa ner det som verkligen ska sparas och märka upp kartongerna ordentligt.

Det är dock inget jag har tänkt ta itu med speciellt prioriterat just nu om jag ska vara ärlig. Nu är gången gjord och det får vara nog för denna gång. Jag har ett par funderingar på att flytta upp ett par möbler som vi har där och det skulle faktiskt inte vara så tokigt.

Men som sagt - det är inget jag klarar av att göra på egen hand så det får vänta.

Vi måste beställa bokhyllor från IKEA också så att det som tidigare var vardagsrum kan fixas iordning - jag har tänkt ställa upp alla våra böcker här uppe, för böcker det har vi sannerligen gott om.

Fast nu kom jag faktiskt på ett atlternativ som skulle fungera - det skulle innebära att jag inte bara börjar få i ordning här uppe utan också att ett antal kartonger kommer att försvinna där nere.... det här kanske blir toppenbra!


Nu fick jag genast lite ny energi!

Kommentarer
Postat av: Monkan

hemma hos oss rensas det ååx, är snart klar=) Va skönt det är då man får det gjort. Jag har så svårt för att separera från saker har jag märkt!!

2009-11-18 @ 19:54:14
Postat av: Monkan

hemma hos oss rensas det ååx, är snart klar=) Va skönt det är då man får det gjort. Jag har så svårt för att separera från saker har jag märkt!!

2009-11-18 @ 19:54:33
Postat av: Carina

Tittar in via swappen. Men låt inte mig störa, rensa på du :)

2009-11-18 @ 21:58:59
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Sara

Älskar Ikea!

2009-11-19 @ 03:33:06
URL: http://saras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0