Tisdag

och lillan är på dagis - även om jag snart ska hämta henne.

EFter jag kört henne dit tog jag en tur i skogen vid Karlberg.

Jag har hunnit med att röja lite i gången utanför matkällaren och faktiskt tömt en kartong med julsaker och ställt på nya förvaringsplatsen. Lyckades hitta kartongen med vinterskor också som jag letat tidigare *s*

Nu är det bara några kartonger kvar i gången så jag hoppas att bli klar imorgon så jag kan börja här uppe med aktiviteterna också. Så snart jag blir klar här uppe så kan jag börja tömma kartonger där nere eftersom många av kartongerna innehåller böcker.  Jag har även ett par möbler som jag tänkte flytta upp - en hörnskåp och en byrå i vilka jag har tänkt stoppa en del av pysselsakerna.

Har hunnit en sväng på Kupan där jag hittade några nya pepparkaksformar och en kruka som jag ska sätta hyacinter i till jul. Var in på Dollarstore också och hittade ytterligare ett par krukor ;-)  så det kommer att bli riktigt fint med hyacinter i huset i år.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med ett finfint "barnpaket" i potten =)

2009-11-03 @ 13:31:02
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0