Ytterligare en städdag!

Och det är väldigt segt att dra igång städningen idag!

Lite småsaker har jag hunnit med, men med två barn hemma - den stora och den lilla så är det faktiskt mycket svårare.

Jag brukar ha mina rutiner och då fungerar det hyfsat, men när de då är hemma - ja, då ställs allt på sin kant.

Nu ska jag ta tag i städningen så den blir klar någon gång!

Kanske diskmaskinen börjar vara färdig så att jag kan plocka ur den till exempel - annars får det bli att vattna alla blommor :-)





Igår fick jag veta vem jag ska vara hemlig tomte för i J U L K A L E N D E R S W A P och det ska bli så trevligt. I år är vi dessutom fler än ifjol så det blir nya bloggar att följa. Nu inväntar jag bara "önskelistan" så att jag kan ge mig ut och fixa det sista till paketen eftersom jag faktiskt är rätt förberedd i år så har jag införskaffat några av gåvorna redan.


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0