Ja, då var det redan onsdag....

Har avverkat 24h arbete i veckan - i dag har jag och lillan varit på badhuset och en sväng till stan (en mycket kort sväng till stan...) annars har jag mest varit på dåligt humör....

Det är inte kul att jobba 12h-pass och sedan komma hem och plocka upp efter resterande familjemedlemmar. Ja, Johan har jobbat mycket han med så jag ska inte skylla allt för mycket på honom denna gång iallafall.

Pappa har varit snäll och hämtat lillan på dagis och tagit hand om barnen och deras aktiviteter dessa dagar, det är uppskattat - även om jag kanske inte orkar visa det för tillfället.

Det är slitigt att jobba och hinna med hus och hem och familj - eller ska jag vara ärlig så fungerar det inte över huvudtaget.

Just nu när den äldsta inte är med på gympan och det inte är 3 fotbollsträningar/vecka + match är det naturligtvis betydligt mindre tvätt, och tvättmaskinens kapacitet gör att jag behöver köra färra omgångar, men det tar ju ändå i stort sett lika mycket tid i anspråk.

Nu ska jag visst göra middag.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig om att plocka undan från andr anär man har sliti som ett djur

2009-10-21 @ 18:55:28
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0