Redan torsdag....

mittersta hade feber en dag.... hostar lite, men verkar annars helt okej! De andra två mår prima.

I går hände inte mycket, fixade lite här hemma, tvättade och så. Fick en massa kläder till tjejerna på kören så idag har jag gått igenom dem, tvättat ännu mer och hunnit med att baka frukostbullar.

Ska försöka städa klart iallafall här uppe idag så att det är fint för helgen - torsdag är vår städdag i denna familj och jag antar att det är därför Johan jobbar över på torsdagar *s*

Jag måste handla för helgen också, men jag tror att det får bli när Johan kommit hem! Vad vi ska äta till middag idag har jag inte den blekaste aning om..... 

Imorgon blir det jobb 7-15.30 och det ska nog gå bra kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0