Torsdag = städdag!

Som vanligt alltså!

Fast ärligt talat så har jag inte varit speciellt effektiv idag.
På morgonen rev jag ur sängkläder, städade ur kyl och sval och donade lite med ren tvätt innan jag skulle fara med ungarna till skolan.

Efter att ha kört ungarna till skolan(det händer inte ofta) åkte jag och lillan och handlade. En sväng till farmor hann vi med och hem och packa upp det vi handlat.

Bäddade rent i vår säng och i lillans säng och gick en liten promenad med snabeldraken innan det var dags att hämta mittersta (händer ännu mer sällan än att de får åka till skolan) - efter det har inte blivit mycket gjort, men nu är det dags att sätta fart om jag ska hinna bli klar innan vi ska åka på klädparty!

Middag ska göras och en massa annat - jag hoppas att det är fint när jag kommer hem på lördag *s*

Jobbar 9-11.30 samt 15-22.30 imorgon och 9-15 på lördag - sedan hoppas jag att jag får ha höstlov tillsammans med barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0