Då var det helg igen!

Jag har lyckats bli förkyld, inte så farligt, men så där att allt känns segt iallafall.

Jag har mest pysslat med småsaker igår här hemma, inte mycket har blivit gjort, men någon enstaka grej iallafall.

Idag ska vi försöka få iordning nere så att vi kan flytta ner vardagsrummet - det innebär att jag sedan kan påbörja arbetet med att packa upp alla saker som ligger i kartonger i dagsläget - pysselsaker och annat som måste sorteras och rensas upp i. Det innebär även att många kartonger kommer att tömmas från källaren och då går det att städa upp och få iordning där vilket varit planen ett längre tag!

Det är liksom svårt att gå vidare med saker om en grej bromsar upp allt.

Vardagsrummet är prio ett så det ska jag verkligen satsa på i helgen och så ska jag fixa till i tvättstugan också och städa där, för det behövs - samma med bastun!

Då kommer det att kännas underbart sedan!


Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0