Fredag!

Har jobbat mest hela veckan förutom lillans födelsedag!

Jobbar idag och jobbar imorgon.
Det är klart att det är trevligt att få arbeta och tjäna lite pengar, men det vore så mycket trevligare om man fick ett schema som man gick efter så man visste hur man skulle jobba iallafall några veckor i taget.

Det är så svårt att planera in saker när det är så här. Jag har ju tur som har två ställen som jag får vikariera på, men just nu skulle jag vilja få tid hos kommunen också.

Jag vill inte timvikariera och gå miste om ITP - vilket jag gör iallafall när det gäller Frösunda - Prima har jag ingen aning om och har inte fått svar från dem heller!

Nu ska jag dra till jobbet! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0