Det gör ont, det gör ont

men det rullar på iallafall. Har fått värk i lederna mellan C4 & Th3 eller nått sånt och det är värsta stället att ha värk på för mig. Annars är det bara lederna i händerna och vänster höftled som värker just nu - det har varit ganska stabilt i några månader då bara händerna spökat, men händerna är jag så van att de molvärker så det är som med huvudvärken - så länge den är som den brukar så märker jag inte av den speciellt mycket. Tyvärr är det ju så att om jag får bara lite ont någon annanstans så upplever jag det som väldigt ont.

Igår var jag och pappa och kikade efter hyllor till växthuset men vi hittade inga :-(  det löser sig säkert snart iallafall. Tänkte snart köra igång med planterandet också. Det är härligt med egenodlat och iår hoppas jag att det kan bli riktigt mycket.

Hittade tillslut galonisar till lillan efter det att jag köpt regnställ förstås, men nu har hon både och iallafall.

Hittade även en klänning till äldsta från Rut m fl  som hon ska ha på bröllopet i sommar!  Då är det bara kläder till mig, mittersta och Johan kvar då *hehe* 


Jag ska ta och äta lite lunch och sedan vila innan det är dags att göra sig klar för jobb

Kommentarer
Postat av: TrasselMatte

Att du har värk, gör mig ont. Önskar innerligt att det inte ska begränsa ditt liv i alltför hög grad :)

2010-04-27 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0