Ja, då var det städat lite iallafall

eftersom jag måste hinna en sväng och handla så får resterande familj ta över där jag lämnar skutan. Jag har iallafall fått en del småsaker gjorda som sovrummet och toaletterna (inklusive kattens *s*)

Räkningarna är inlagda och mina vinterkläder från Gneis är beställda och betalda - till och med fakturan på salamikorvarna som mittersta sålt för ridklubben är betald samt min restskatt....  Det blev mycket räkningar och kostar en massa pengar. Trst tycker jag som gärna skulle ha velat ha kvar alla pengar och spenderat dem på annat än räkningar.

En sista kraftansträngning och sedan helghandla. Eftersom jag inte vet om jag ska jobba imorgon (dag i så fall) så måste jag ju få klart med veckohandlingen också.

Ha en bra dag - känns surt att var inne när vädret är så bra :-( hoppas att det fina vädret håller i sig hela kvällen så att promenaden i kväll blir skön!

Kommentarer
Postat av: isabelleg

fin blogg :)

2010-05-02 @ 14:32:37
URL: http://isabelleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0