Julen i korthet

Dagarna före julafton var hektiska - städning, inköp och julklappsleveranser efter jobbet skulle hinnas med!

Julafton firades på jobbet och sedan hos mormor och morfar - då hanns det inte med någon uppdatering heller.
Juldagen firade vi jul här hemma med allt vad det innebär och annandagen var det först mässa i kyrkan och sång av äldsta sedan så sov jag mest bort resterande del av dagen.

Igår hann vi med en tur på stan jag och de två äldsta - blev inte köpt så mycket.

Pyjamasar köpte jag iallafall eftersom jag inte har så många. Flickorna fick också var sin utom lillan, hennes blev sparad till kommande år.


Sedan var jag till tandläkaren och drog ut en tand på eftermiddagen och efter det så som jag bort hela kvällen och natten.

Nu idag har kylan slagit till igen, men jag har hunnit en sväng och köpt på mig några saker inför nästa års julkalenderswap!

Nu ska jag uppdatera de sista paketen i julkalendern iallafall!

Bjuder på en bild på lillan i en av två ballerinautstyrslar!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ville bara titta in och tacka för det vänliga meddelandet i min gästbok! Vilken söt ballerina du har :-)

2010-12-29 @ 12:00:21
URL: http://www.ingelaslekstuga.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0