Min kokosnöt är försvunnen!

Den är bortrövad och jag hann se tjuven som först lyckats riva ner den från den mycket påhittiga upphängningen och sedan lyckats dra iväg med den!

Jo, en ekorre....  vadå hasselnötter - vår orre har större visioner än så och jag bjuder inte på hasselnötter heller.

Man ska sikta högt - men jag tror det blir mycket svårt för orren att lyckas med att få upp kokosnöten till ett bo uppe i ett träd!

Den som lever får se och imorgon ska en reserv nöt hängas upp för fåglarna - orren lär ju ha mat för en vecka eller så!

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 17:12:32
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0