1 februari 2010

redan ny månad!  Jag kan inte fatta hur snabbt tiden går.

Måndag är det igen och jag är småförkyld.

Snart ska jag ta tjuren i hornen och ta och gå ut för att skotta infarten IGEN - för snö har vi fått denna vinter - något annat kan man inte påstå.

Annars är det väl som det brukar här hemma - stökigt och eländigt, men vad ska jag göra?!

Tvätten är tvättad och disken är diskad och så mycket mer kan jag inte ansvara för här hemma - sköter jag mitt så har jag gjort min del av avtalet. Om de andra väljer att inte fullfölja - ja, då är det faktiskt deras bekymmer.

Denna vecka ska inte vara en tjat och gnat vecka utan jag ska sköta mitt och så får vi se vad som händer...

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tyckte det skulle vara passande att köra igång en alla hjärtans dag tävling - nu kan ni vinna ett Heartbeat halsband med valfri personlig text från Dreams of pearl - http://www.muppsan.com/2010/02/vinn-ett-personligt-halsband-fran.html

2010-02-01 @ 21:10:09
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0