Då var det äntligen fredag då!

Lillan är ARG - väldigt arg och det finns inget jag kan göra för att få henne på bättre humör verkar det som.

Jag är just nu "dum i hjärnan" för att hon måste ha trosor på sig. Det problemet har jag inte haft med någon av de andra. Hon har rivit ut alla kläder ur sin garderob på grund av detta och det är ingen hejd på hur hemk mamma jag är som tvingar på henne detta eländigt dumma plagg.

Komprimissen blev långkalsonger - ett plagg hon inte heller vill ha på sig, men då var det ju sockar också så det är under stånk och stön hon tar på sig sockar.

Stackars liten som är så arg, för det måste vara väldigt påfrestande.

Nu ska det lilla monstret få mat och jag hoppas det får henne på lite bättre humör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars lillan! Hoppas hon är på bättre humör idag!



Har ni testat om kalsonger/boxers skulle funka bättre?

2010-02-13 @ 14:54:08
URL: http://dq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0