Helg!

Idag har jag och lillan varit och handlat för middagen i kväll och så att vi har smör och mjölk under helgen.
Sedan åkte vi och hälsade på farmor en stund - det var längesen vi gjorde det så det var på tiden.

Kul att tävlingsdeltagandet ökat - hoppas att många deltar - då är ju chanserna större att det blir fler tävlingar framöver!

Vill du TÄVLA SÅ GÖR DU DET HÄR

Kylan håller i sig tråkigt nog och visst har det börjat dala ner lite snöflingor, det har varit en underlig vinter det här måste jag säga.

Nu ska jag och lillan kika på film innan det är dags att hämta de stora tjejerna på skolan

Kommentarer
Postat av: M - Bloggar om personlighet, skönhet, mode och foto!

Hej! Jag ska kanske börja med bokrecensioner, men jag vet inte om jag ska eller inte. Så snälla, säg vad just "du" tycker.. :D

2010-02-19 @ 16:39:47
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: Diana - Gravid ♥

Tror att du skulle gilla min senaste tävling! =)

2010-02-20 @ 22:28:21
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0