Ny vecka och nya tag!

Jo, jag har nog kommit ifrån bloggandet måste jag erkänna, men jag hoppas att jag snart är på banan igen!

Tävlingbiten ligger helt på is just nu, och ärligt talat så borde jag ta tag i den biten också så att det blir någon ordning!

Orsaken till allt är väl att jag jobbat en hel del den senaste tiden.

Idag har jag och lillan sett på barnkanalen på morgonen och pysslat på lite här hemma - sedan tog vi en tur till ÖB och Dollarstore där vi inhandlade diverse småsaker som är bra att ha.

Hela kalaset slutade på 250:- och då köpte jag ändå 4 pikétröjor, 4 par sockar, ridspö, 8 tandborstar, 2 tuber tandkräm, 3 förpackningar flytande tvål (500ml) 2 kg ris,  ett par grytvantar, schampo & balsam från Herbal Essenses och en förpackning servetter och några andra småsaker. Det känns ganska bra faktiskt.

Alla räkningar är betalda och jag har kvar pengar ändå - även om jag skulle räkna bort den lön jag fått och barnbidragen!  Det känns skönt!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hej!

Du får hädanefter sköta min ekonomi :) Eller ge mig ett konto som inte töms allteftersom jag betalar räkningar ;)

2010-01-25 @ 15:07:18
Postat av: Tant Ulrika

Tipsar dig som redan tävlar/ har tävlat hos mig (jätteskoj) att jag nu ikv dratt i gång en ny kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2010/01/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart_31.html



..med chans att vinna presentkort från en finfin bok & leksaksbutik =)

2010-01-31 @ 23:01:12
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0