Redan söndag!

Det har blivit några timmars jobb denna vecka och här hemma har det fixats och donats den övriga tiden.
I tisdags var alla tvättkorgar tomma.... nu är de fulla igen trots att jag hunnit med att tvätta två omgångar.

2009s sista dag förflöt med jobb och middag och kika på raketer. 2010's första dag var det jobb 8-21.15 som stod på schemat och det gick väl bra det med även om det är tröttsamt att jobba på långa pass!

Jag har haft bra med jobb i december - och det verkar som att det blir helt okej även i januari, jag hoppas att det fortsätter på samma spår resten av året, för det går inte att förneka att pengarna behövs!

Nu ska jag snart ta och väcka resten av familjen och äta frukost.

Jag hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Heyli

men va kul för dig :) min har inte kommit :/ kom paketet i brevlådan eller fick du hämta ut det nånstans?

2010-01-05 @ 20:15:31
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: sofia

mycket trevlig blogg du har:) Besök gärna, censurerad.se :)

2010-01-07 @ 16:06:37
URL: http://censurerad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0