Det är så man nästan skäms...

uppdateringarna är obefintliga!

Efter en hel med hästar på längden och tvären - tur till Pärlan på fredagen. Hopptävlingar på PRK på lördag och söndag så är jag ganska slut. Främst av allt så är jag less på regnet!

Idag strålar solen från en inte helt klarblå himmel, men det verkar inte vara långt borta att det blir molnfritt!
Eftersom jag jobbar eftermiddag i veckan (och nästa) så blir det en del pyssel hemmavid under dagen kan jag tro. SÅnt roligt som tvättning och städning ;-)

Jag hoppas att ni får en trevlig måndag(kanske lika bra jag skriver vecka *s*)

Kommentarer
Postat av: jenniferlarsson

frågestund på bloggen .

ingen fråga är för dum, så passa på att fråga nu!



/ J

2010-06-22 @ 22:06:05
URL: http://jennifermarialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0